tisdag 21 juni 2016

Nedräkningen har börjat

Om exakt 2 dagar och 18 timmar sätter jag mig på tåget norrut. Det är då min semester börjar. Förutom något gott att äta så är min absoluta favorittidning alltid nära till hands.



Hembakat. Tidningen som är så mysig. Hemtrevlig. Och charmig. Massor av recept och roliga reportage. Den senaste tiden har jag märkt något fantastiskt. Jag behöver inte längre baka för att känna "bakruset". Nuförtiden räcker det med att låta blicken falla på tidningen så kommer den där härliga, glada känslan av sig själv. Vilken grej. 


Ett av mina mål med bakningen är att få vara med i den tidningen. Att få berätta om hur man kan baka sig till sina drömmar. Drömmar av alla de slag. Inte bara ätbara småkakor.


Dream on...!










Bilden är tagen av den fantastiska
fotografduon hos www.metamorphose.se







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar